Vaiko gerovės komisija

Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.

Eil. Nr.

Vardas, Pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos komisijoje VGK nario funkcijos
1 Giedrė Jarmalavičienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Pirmininkė VGK veiklos koordinavimas, veiklos plano ir ataskaitos derinimas, funkcijų ir darbų paskirstymas, prevencinių programų, projektų, krizės valdymo plano įgyvendinimo koordinavimas, švietimo pagalbos priemonių prioritetų, teikimo formų nustatymas, bendradarbiavimas su miesto institucijomis. Mokinių specialiųjų poreikių įvertinimo bei darbo su specialiųjų poreikių mokiniais organizavimas, prevencinė veikla I–II klasėse, projektai, akcijos, paskaitos, šių klasių mokinių elgesio, lankomumo, mokymosi, uniformų dėvėjimo kontrolė, pagalba esant krizinei situacijai.

2.

Regina Norvydienė

Socialinė pedagogė

Pavaduotoja VGK posėdžių, pasitarimų organizavimas, VGK plano projekto rengimas, socialinės pedagoginės pagalbos teikimas, prevenciniai tyrimai, prevencinių renginių, projektų, akcijų organizavimas, pagalba esant krizinei situacijai.

3.

Giedrė Suokaitė Raštinės administratorė Sekretorė  

4.

Inreta Misevičienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Narė Prevencinė veikla III–IV klasėse, projektai, akcijos, paskaitos, šių klasių mokinių elgesio, lankomumo, mokymosi, uniformų dėvėjimo kontrolė, pagalba esant krizinei situacijai.

5.

Dovilė Andrijauskienė Psichologė Narė VGK veiklos plano projekto rengimas, prevenciniai tyrimai, psichologinis švietimas ir konsultavimas, pagalba esant krizinei situacijai, prevencinių renginių organizavimas.
6. Ilona Mockuvienė Rusų kalbos mokytoja Narė Dalyvauja įgyvendinant prevencines programas, organizuojant prevencinius renginius, teikia švietimo pagalbą I–IV klasių mokiniams, pagalbą esant krizinei situacijai.
7. Bernutė Juškienė Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Narė Dalyvauja komisijos posėdžiuose, teikia konsultacinę pagalbą mokiniams, tėvams, klasių vadovams, mokytojams sveikatinimo klausimais, bendradarbiauja su visuomenės sveikatos biuru, kitomis sveikatos priežiūros institucijomis krizės metu

Vaiko gerovės komisijos funkcijos

  • Remdamasi Gimnazijoje turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis, reguliariai atlieka Gimnazijos mokymosi aplinkos, jos saugumo, Gimnazijos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę.
  • Rūpinasi pozityvaus Gimnazijos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Gimnazijos vadovui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų.
  • Organizuoja Gimnazijos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Gimnazijoje dirbantiems mokytojams.
  • Organizuoja ir koordinuoja mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų.
  • Gavę tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
  • Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą Gimnazijoje.
  • Kartu su karjeros specialistu pagal poreikį konsultuoja baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi (galias atitinkančios mokymosi programos parinkimo, mokymosi įstaigos parinkimo) ir pagal galimybes užtikrina sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą mokymosi įstaigą.
  • Teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus Savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo.
  • Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(si) procesą ir organizuoja vaikui reikalingos mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą.
  • Įvykus krizei Gimnazijoje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Gimnazijos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Gimnazijos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones.
  • Bendradarbiauja su Gimnazijos savivaldos institucijomis (Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba, Mokinių parlamentu) Savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, Savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis.
  • Atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.

Vaiko gerovės komisijos veikla​​​​

Mokymosi sėkmė

  • Rūpinasi psichologiškai ir fiziškai saugios aplinkos gimnazijoje kūrimu.
  • Rūpinasi mokinių mokymosi sėkme.
  • Nagrinėja mokyklą vengiančių lankyti mokinių menkos motyvacijos, nesėkmingo mokymosi priežastis ir teikia tėvams, ir mokytojams rekomendacijas.

Pagalba

  • Padeda spręsti mokinių tarpusavio santykių, pedagogų ir mokinių santykių problemas, siūlo pedagogams būdus šiems santykiams gerinti.
  • Analizuoja mokinių elgesio taisyklių pažeidimus gimnazijoje, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, ieško šių problemų sprendimo būdų.
  • Analizuoja mokiniui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą.
  • Atsitikus netikėtam skaudžiam įvykiui, teikia psichologinę pagalbą gimnazijos bendruomenės nariams.

Bendradarbiavimas

  • Organizuoja prevencijos, sveikatos stiprinimo programų įgyvendinimą gimnazijoje.
  • pataria gimnazijos vadovui, kaip geriau organizuoti socialinę paramą – mokinių maitinimą, aprūpinimą mokinio reikmenimis, mokinių pavėžėjimą, mokinių sveikatos priežiūrą.
  • Vertina specialiuosius mokinių ugdymosi poreikius, teikia siūlymų ir rekomendacijų tėvams, mokytojams, gimnazijos administracijai dėl ugdymosi aplinkos pritaikymo, specialistų pagalbos, ugdymo programų, specialiųjų mokymo ir techninės pagalbos priemonių naudojimo, siekdama sudaryti mokiniams optimalias ugdymosi sąlygas. Jei būtina, siūlo, kad vaiko specialieji ugdymosi poreikiai būtų įvertinti savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos.
  • Teikia informaciją tėvams ir kitiems gimnazijos bendruomenės nariams apie švietimo pagalbos teikimo galimybes gimnazijoje ir už jos ribų.

Vaiko gerovės komisija gimnazijoje dirba kaip komanda ir vadovaujasi šiais principais

  • Išklauso mokinį tiesiogiai arba per jo tėvus.
  • Priimdama su mokiniu susijusius sprendimus, atsižvelgia į jo amžių ir brandą, jo psichikos ir fizinius ypatumus, sveikatos būklę, ugdymosi poreikius, mokinio ir tėvų interesus ir lūkesčius, socialinę aplinką ir kitas aplinkybes.
  • Priimdama sprendimus teikia pirmenybę mokinio interesams.
  • Pagalbos prieinamumui neturi įtakos mokinio etninė kilmė, rasė, lytis, socialinė jo tėvų padėtis, mokinio neįgalumas ar panašūs veiksniai.
  • Informacija, reikalinga mokinio problemoms spręsti, yra nevieša ir prieinama tik tiems asmenims, kurie tiesiogiai susiję su problemos sprendimu.
  • Bendradarbiauja su vietos bendruomene, valstybės ir savivaldybės institucijomis, pedagogine psichologine tarnyba, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.

Dokumentai

Vaiko gerovės komisija Atnaujinta Dydis
Vaiko gerovės komisijos 2024 m. veiklos planas 2024-06-18 15:00:51 374.97 KB
Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas 2024-06-18 15:00:51 383.91 KB
Vaiko gerovės komisijos veikla gimnazijoje 2024-06-18 15:00:51 699.86 KB
Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro 2011 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-579. 2024-06-18 15:00:51
Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymas 2010 m. gruodžio 14 d. Nr.XI-1232 2024-06-18 15:00:51

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
4. 10.50 – 11.35
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.50 – 09.35
  • 3. 09.45 – 10.30
  • 4. 10.50 – 11.35
  • 5. 12.05 – 12.50
  • 6. 13.00 – 13.45
  • 7. 13.55 – 14.40
  • 8. 14.45 – 15.30
  • 9. 15.35 – 16.20